2007. július 4., szerda

109.

Még mindíg nagyon lelkes vagyok, és még mindíg nagyon jó a tanfolyamra járni Lassan azért már a többiek is kezdik a szívembe lopni magukat, ugyhogy egyre jobb lesz a társaság is. Felfedeztem, hogy mégis van humorérzékük, csak eddíg kínosan titkolták. A kissrác továbbra is a liblingem, és szerintem ő is csipi a fejem, mert ma egyik szünet után megyek vissza a terembe, és a negyed zacskó haribóját odarakta az asztalomra, hogy azt nekem adja Édes pofa! Lehet én vagyok egyébként puding, de mire vége van az oktatásnak, hazajövök megcsinálom azt a baszom sok leckét, megtanulom a tanulnivalót, megcsinálom a tanodás dolgokat, olyan fáradt vagyok, mint akit agyonvertek Ma pl. rászóltam a tanítónénire, amikor sorolta fel a házifeladatot, hogy jelzem holnap még nincs hétvége
Na, de majd most! Már hoztam egy lavór kávét, ugyhogy talán tudok még egy órát játszani Remélem értelme is lesz.
Ja, igen ha mostanában valakinek valamit elszámolok a taligában, vagy kicsit késve érkeznek ki a friss eredmények, nézzétek el nekem lécci! Előre is köszi, és bocs ha előfordul.
Puszmák mindenkinek


0 megjegyzés: