2007. április 11., szerda

61.

Örültem, hogy sokaknak tetszett a cosmos megnyilvánulásom Várhatóan lesz folytatása is. Feltételezem a következő szám elolvasása után.

Póker: végeztem a pokerroomLA bónusszal. Nem is vagyok elégedetlen vele. A bónuszon felül még kijött 65$ dolcsi, ugyhogy 165$ plusszal zártam ezt a termet. Lehetett volna jobb is, de volt néhány parti, ahol buktam szépeket. Ugyhogy nem is kockáztattam inkább a maradék 40RH-t kiszedtem NL10-en.

Asszem megnézem én ezt a Bodogot. Mindenki isteníti itt a tanodán, hogy ennyi hal, meg annyi amcsi fish úszkál ott, hogy öröm játszani. Azért én ezzel picit szkeptikus vagyok. Ismerem már ezt. Ez volt poker.com-on is. Nem győztem menekülni onnan, és még örülhettem, hogy csak 100$ bánta De a kíváncsiság nagy úr, én meg eléggé az vagyok, ugyhogy juszt is odamegyek. Aztán meg, majd írom az anyukázós, és kiakadós posztokat ide.

Amúgy egy cseppet sincs jó napom ma. Gondolkodtam is, hogy hanyagolni kéne ma a játszásit, de nem tettem. Hát, ha a rosszkedv így hat a játékra, akkor lehet nem kéne jókedvünek lennem.
Szóval megyek depizni tovább.

Puszmák

0 megjegyzés: