2006. december 9., szombat

8

Tegnap este. Elindultam a 32reden az esti 1000 dolcsis freen. Jól jöttek a lapok szerencsére, aztán meg nyolctól ment mellette a pkr-es free, és a paradisepokeren a magyar free. Mivel a 32reden már egy órája játszottam amikor ezek kezdődtek, inkább erre figyeltem. Aztán szép lassan azt vettem észre, hogy már a buborékban vagyok, és mindig bent vagyok az első 15-ben. Na akkor vegyük még komolyabban. Aztán amikor már csak 20-an voltunk CL lettem. Dobtam mindent egy jó darabig, pedig jó lapjaim voltak, de nem akartam belemenni semmi hülyeségbe, mert itt már elég lett volna egy rosz döntés és visszaesek a legvégére. Aztán egy Q pár segitett jó pozicióba maradni. Az FT-re az 5. legtöbb zsetonnal érkeztem. És itt aztán a lapokat mintha elvágták volna!!!! SEMMI!!! Egy nyüves 8-as volt a legnagyobb lapom. Ugyhogy megettek szépen a vakok, és 6. nak felyeztem be az egészet. Volt egy srác, aki ahogy az FT-re kerültünk két leosztásban kapott egymás után KK és AA-t, ki is szórt vele 3 embert ) Na ilyen jó lett volna nekem is )) Na mindegy 33 dolcsit hozott.

0 megjegyzés: